Zapowiedź pierwszego hotelu lifestyle’owego Hiltona w Polsce
Hilton ogłosił, że finalizuje franczyzową umowę z firmą TFG Hotels, która dotyczy budowy nowego obiektu – Canopy by Hilton Warsaw. Hotel, który będzie składał się z 170 pokoi, ma otworzyć swoje podwoje dla gości w roku 2025. Będzie to tym samym pierwszy hotel z segmentu lifestyle od marki Hilton na terenie naszego kraju.
Patrick Fitzgibbon, pełniący funkcję starszego wiceprezesa ds. rozwoju w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki w firmie Hilton, wyjaśnia, że firma dynamicznie rozwija swoją działalność w Polsce. Wskazuje on na potencjał lokalizacji takich jak Warszawa, Kraków czy Wrocław. Podkreśla też, że marki lifestyle’owe mają duże możliwości rozwoju na całym kontynencie europejskim. Fitzgibbon z zadowoleniem odnosi się do współpracy z TFG Hotels przy najnowszym projekcie i zapowiada przyjęcie gości z niecierpliwością.
Warszawa, będąca centrum handlowym regionu Europy Środkowo-Wschodniej, ze swoim bogactwem historycznym i kulturowym, cieszy się dużą popularnością wśród podróżujących zarówno służbowo jak i turystycznie. Anna Fijałkowska z TFG Hotels przewiduje, że po zakończeniu inwestycji, wartego około 30 milionów euro, nowy hotel stanie się jednym z ulubionych miejsc dla osób odwiedzających miasto oraz mieszkańców stolicy.
Canopy by Hilton Warsaw będzie oferował swoim gościom nie tylko komfortowe pokoje, ale też m.in. taras na dachu z widokiem na całe miasto oraz pomieszczenia przeznaczone na konferencje i eventy. Szklane ściany parteru pozwolą na lepsze połączenie przestrzeni hotelu z miastem. Wyjątkowo ukształtowane balkony będą nawiązywać do barokowej architektury spotykanej w Warszawie. Jednolite kwadratowe okna sprawią, że budynek wpisze się w krajobraz okolicy. Wystrój i dekoracje nawiązać mają do historii i kultury centrum Warszawy.